Šiame straipsnyje:
2 min.
Gestuz tai šiuolaikinėms moterims skirtas skandinaviškas prekių ženklas. Jis kuria produktus, kurie puikiai dera prie kasdienio moterų gyvenimo ir pabrėžia, kad nėra vieno vienintelio būdo, kaip atrodyti moteriškai. Gestuz labai daug dėmesio skiria dizainui, kuris išryškina, o ne užgožia, moterų stiprybes. Šio prekių ženklo drabužiai leidžia susikurti individualų įvaizdį. Ką dar turėtumėte žinoti apie šį skandinavų prekių ženklą? Skaitykite toliau.
Gestuz prekių ženklas buvo įkurtas prieš 14 metų ir nuo to laiko nuolat plečia savo lojalių klientų ratą. Nenuostabu – jame dera aukšta kokybė ir originalus dizainas, atitinkantis skandinaviškąjį stilių.
Gestuz – skandinaviškojo stiliaus prekių ženklo istorija
Gestuz 2008 m. įkūrė Sanne Sehested. Jos tikslas buvo sukurti prekių ženklą, įkvėptą jos pačios garderobo ir energijos, kurią, jos manymu, drabužiai turėtų suteikti dėvinčiajam. Drabužiai įkvėpti rokenrolo gyvenimo užkulisių, tačiau su elegancijos ir grakštumo prieskoniu. Ryškūs, originalūs raštai ir akį traukiančios rankų darbo detalės tikrai padės kiekvienai moteriai išsiskirti iš minios. Gestuz – tai ištisas pasaulis, kurį reikia atrasti. Jį sudaro ne tik produktai, bet ir požiūris į juos.
Dėvėdamos Gestuz išreiškiate savo individualumą, žaismingumą, veržlumą ir stiprybę. Su Gestuz drabužiais visada atrodysite stilingai – kad ir kokią nuotaiką turėtumėte. Jei norite atrodyti gundančiai, seksualiai, moteriškai ar tiesiog unikaliai, šis prekių ženklas kaip tik Jums. Šio skandinaviškojo prekių ženklo misija – suteikti vartotojams galimybę atrasti savo stilių. Tai įmanoma dėl originalaus asortimento, kuris leis Jums išreikšti savo emocijas per madą.
Gestuz prekių ženklo identitetas – išskirtinis asortimentas
Ką rasite Gestuz prekių ženklo asortimente ir kaip galima jį apibūdinti? Be abejo, tai:
-
spalvingi, paprastų formų drabužiai;
-
nepavaldi laikui klasika, pavyzdžiui, juodos kostiuminės kelnės, vienspalvės palaidinės ar balti marškiniai, kurie puikiai papildo spalvotus derinius;
-
džinsinės kelnės, suknelės ir marškinėliai, atspindintys rokenrolo stiliaus įtaką prekių ženklui;
-
drabužiai su gyvūnų kailio rašto motyvais, pavyzdžiui, tigro dryžiais ar leopardo dėmėmis;
-
drabužiai, atspindintys naujausias mados tendencijas.
Gestuz stiliaus įvaizdžiai – kaip prekių ženklo drabužius dėvi tendencijų formuotojos?
Per sezonines mados savaites didžiuosiuose Europos miestuose mados tendencijų formuotojos į savo įvaizdžius dažnai įtraukia Gestuz. Kaip juos kuria tokius derinius? Skaitykite toliau ir pasisemkite įkvėpimo.
Streetstyleshooters via Getty Images
Ne paslaptis, kad skandinavų prekių ženklai mėgsta derinti intensyvias spalvas su santūresniais atspalviais, o tendencijų formuotojos tokius derinius naudoja savo įvaizdžiuose. Štai kodėl aukščiau pateiktoje nuotraukoje nuomonės formuotoja dėvi rožinį džinsinį Gestuz komplektą su juodu, Matricos stiliaus odiniu paltu.
Christian Vierig via Getty Images
Gestuz – tai prekių ženklas, kuris kuria drabužius, siekdamas pabrėžti kiekvienoje moteryje slypinčią stiprybę, bet ir nepamiršta patogumo. Be odinių komplektų ar švarkų plačiais pečiais, asortimente rasite šiltų, patogių ir naujausias mados tendencijas atitinkančių megztinių. Viršuje pavaizduota tendencijų formuotoja pasirinko Gestuz kardiganą.
Streetstyleshooters via Getty Images
Džinsinis audinys – tai pagrindinis rokenrolo stiliaus elementas, o Gestuz sėmėsi iš jo įkvėpimo nuo pat pradžių. Viršuje pavaizduota nuomonės formuotoja dėvi Gestuz džinsinį korsetą su laisvais vyriškais džinsais ir juodais odiniais aulinukais.
Streetstyleshooters via Getty Images
Gestuz prekių ženklo asortimente rasite nemažai drabužių iš dirbtinės odos, pavyzdžiui, kelnes, pavaizduotas aukščiau. Odinius drabužius galite derinti su tokiomis medžiagomis kaip trikotažas ar medvilnė. Skandinavijos tendencijų formuotojos labai mėgsta tokius derinius.
Pagrindinės nuotraukos šaltinis: Streetstyleshooters via Getty Images