MODIVO DIENOS -20%! Gaukite nuolaidą atrinktiems TOP prekių ženklų produktams TIKRINTI >>>

IEŠKOTI

Atraskite naujus MODIVO prekių ženklus moterims: Glamorous, Bohonomad, Fabiana Filippi, AGL, Kaotiko!

2 min.

MODIVO yra šiuolaikiška parduotuvė, siūlanti daugiau nei 160 000 iš daugiau nei 650 gatvės, laisvalaikio stiliaus bei premium kokybės prekių ženklų produktų. Kiekvieną mėnesį mūsų asortimentą papildo nauji, kruopščiai atrinkti prekių ženklai. Šį mėnesį pristatome Jums Glamorous, Bohonomad, Fabiana Filippi, AGL ir Kaotiko kolekcijas. Ką verta žinoti apie šiuos gamintojus?

modivo days 2024

Moteris, vilkinti gėlėta mini suknele ir rožinėmis basutėmis

2007 m. Jungtinėje Karalystėje įkurtas Glamorous labai sparčiai augo ir tapo vienu perkamiausių prekių ženklų Jungtinėje Karalystėje bei užsienyje. Nors jo šaknys yra britiškos, dabar jis laikomas tarptautiniu prekių ženklu. Glamorous galima rasti daugiau nei 30 pasaulio šalių, įskaitant JAV, Kanadą, Australiją, Italiją ir Vokietiją.

Glamorous prekių ženklo kūrėjai apie savo prekės ženklą teigia: „Mūsų klientai išlieka mūsų veiklos centre, o socialinė žiniasklaida, popkultūra ir nuomonės formuotojai daro įtaką mūsų dizaino krypčiai. Kuriame drabužius bebaimėms moterims, nes Glamorous merginos nebijo kurti ir laužyti taisyklių.”. Prekių ženklo dizaineriai vadovaujasi idėja, kad mada turi būti individuali ir prieinama. Naudodamas šiuolaikiškus audinius ir originalius raštus, Glamorous gamina karščiausias tendencijas atitinkančius drabužius už prieinamą kainą.

Bohonomad virvelinės basutės

Bohonomad yra paplūdimio ir kurorto motyvais paremtas basučių prekių ženklas, kurio idėja gimė Turkijos turistiniame kurorte. Pagrindinis Bohonomad gaminys – virvelinės basutės – buvo kuriamas vadovaujantis tikslu, kad basutės turi būti universalios, patogios ir tinkamos kelionėms. Turkijoje pagamintos Bohonomad basutės yra 100% rankų darbo, veganiškos, o jų gamyba yra draugiška aplinkai ir tvari. Be to, Bohonomad teikia didelę reikšmę darbo etikai, sudarydama savo darbuotojams saugią darbo aplinką ir karjeros galimybes.

Moteris, dėvinti baltos spalvos kelnes ir megztą palaidinę

Fabiana Filippi bendrovę įkvėpė unikali kašmyro gamybos tradicija Umbrijoje, kurios kraštovaizdis, tarsi Renesanso epochos paveikslas, nusėtas alyvmedžiais ir ąžuolais. Viso šito rezultatas – originalus prekių ženklo dizainas: švelnių linijų ir sklandžių formų derinys, papildytas gamtos spalvų palete. Fabiana Filippi dizaineriams stilius – tai laisvės išraiška, susitelkusi į autentišką ir intriguojantį „jaukų minimalizmą”. Gaminant drabužius, prekių ženklas daug dėmesio skiria žaliavų švarai ir gamybos procesų tvarumui, todėl kuriama elegancija yra pagrįsta pagarba žemei ir žmonėms.

„Tą dieną, kai gimė mano brolio ir jo žmonos Donatellos dukra, mes visi trys nusprendėme pavadinti savo prekių ženklą mano dukterėčios vardu – Fabiana Filippi. Praėjo trisdešimt metų, o šis vienbalsis „taip”, kartu su meile grožiui ir rūpesčiu Umbrijos meistriškumo tradicijomis, užtikrino visa kita. Kaip ir Fabiana, mūsų įmonė išaugo į entuziastingą bendruomenę, kuriai svarbi šeimos dvasia.” – sako prekių ženklo įkūrėjas ir generalinis direktorius Mario Filippi Coccetta.

Metalo spalvos aukštakulnės šlepetės

AGL yra šiuolaikiškas premium kokybės prekių ženklas, sukurtas moterų moterims. Nuo 1958 m. AGL klesti Italijos Markės regione, kuris tam tikra prasme yra avalynės gamybos šerdis. Dėl AGL įkūrėjo Piero Giusti pastangų, prekių ženklas išliko šeimos verslu. Tuo tarpu Piero sūnaus Attilio, kuriančio tobulai prigludusią avalynę, kuri yra prekių ženklo skiriamasis ženklas, dėka AGL gaminiai užkariavo Šiaurės Europą ir Jungtines Amerikos Valstijas. Prekių ženklo reputacija ir populiarumas visame pasaulyje dar labiau išaugo, kai prie šeimos verslo prisijungė seserys Giusti – Sara, Vera ir Marianna. Trečioji AGL moterų karta kuria išskirtinį stilių ir neprilygstamą kokybę kiekvienai netikėtai moters gyvenimo akimirkai. AGL batai yra rafinuoti, drąsūs ir šiuolaikiški. Prekių ženklo gaminiai puikiai tinka kuklioms ir dinamiškoms moterims, kurios drįsta imtis iniciatyvos priimant kasdienius sprendimus.

Moteris, dėvinti Kaotiko džinsais ir spalvota palaidine

„Perkeldami madą į gatves, kuriame bendruomenę, kuri dalijasi ne tik gyvenimo būdu.” 1999 m., vadovaudamasi šia nuostata, Kaotiko žengė pirmuosius žingsnius nedidelėse patalpose Barselonos centre. Ženklas „Made in BCN” naudojamas nuo pat prekių ženklo įkūrimo pradžios. Kaotiko yra įsipareigojęs gaminti iš vietinės tekstilės, atsisakydamas greitosios mados koncepcijos ir kurdamas bei gamindama Barselonoje, todėl kiekvienas drabužis yra išskirtinis. Prekių ženklo įkūrėjai tiki, kad įmanoma sukurti tvaresnę ateitį, todėl daug dėmesio skiria atsakingam vartojimui. Kokybė yra vienas iš pagrindinių šio ispaniško prekių ženklo prioritetų. „(…) kasdien stengiamės užtikrinti kiekvieno mūsų drabužio išskirtinumą. Be to, norime padidinti žaliavų iš tvaresnių šaltinių kiekį ir taip sumažinti mūsų poveikį aplinkai.” – teigia Kaotiko įkūrėjai.

Kaotiko džemperius puošia taro kortų, planetų, rožių ir tigrų iliustracijos. Prekių ženklo dizainas yra įkvėptas Ispanijos gatvių, o jo asortimentas pagrinde skirtas Z kartai ir 15-30 metų žmonėms.

Tendencijos ir Patarimai
Insta News