NAUJAS SEZONAS: PAVASARIS-VASARA ’24! ATRASKITE MADOS TENDENCIJAS >>>

IEŠKOTI

HUF – gatvės mada prabangios aprangos dalis

2 min.

Negalima paneigti, kad gatvės mada tapo prabangios aprangos dalimi. Kažkada gatvės stilius priklausė čiuožėjams, o šiandien jis karaliauja mados savaičių pasirodymuose, kaip ir rankinės Bottega Veneta. Kasdienės ir aukštos mados romanas trunka jau kelis sezonus. Ši mados revoliucija rodo tai, kad vertiname patogumą be būtinybės atsisakyti stiliaus. Pristatome prekės ženklą HUF, kurio pavadinimas kilęs iš įkūrėjo pravardės. Keithas Hufnagelis sukūrė vieną labiausiai atpažįstamų gatvės stiliaus prekės ženklų. Verta jį žinoti!

Hufnagelis gimė Niujorke ir jau vaikystėje pasinėrė į hiphopo ir riedlenčių sporto pasaulį. 80-aisiais riedlentė nebuvo įtraukta į vyraujančią kryptį. Į Huf ir jo komandą žiūrėta kaip į atsiskyrėlius, kurių gyvenimo būdas daugumai buvo nesuprantamas.

1992 m. Hufnagelis išsikraustė į San Fransiską – tuometinę riedlentės sostinę. Šis pokytis leido jam toliau vystytis pasirinktame sporte ir atitrūkti nuo rutinos. Tapo profesionaliu riedlentininku. Įgyvendindamas sudarytas sutartis dalyvavo įdomiuose projektuose ir keliavo po pasaulį.

San Fransiske užgimė HUF pradžia. Keithas sukūrė erdvę visiems riedlenčių sporto ir gatvės stiliaus mylėtojams bei atidarė pirmą parduotuvę „Tenderloin District”. Po vienu stogu kaupė prašmatniausių prekės ženklų produktus, kurie atitiko riedlenčių sporto gyvenimo būdą. Ši vieta tapo labai populiari, todėl tai paskatino Keithą sukurti ir įvesti į rinką nuosavą HUF aprangos liniją. Prekės ženklas jungė riedlentės, gatvės stiliaus ir čiuožėjų gyvenimo būdo DNR. Nereikėjo laukti dešimtmečio, kad HUF taptų nepriklausomu drabužių premium, avalynės ir riedlenčių sporto prekių gamintoju.

268

Populiarumas ir ištikimi gerbėjai tai prekės ženklo autentiškumo rezultatas. Hufnagelis tikėjo, kad „riedlentė” vienija žmones. Tai gyvenimo būdas, kilęs iš įvairių subkultūrų, taip pat menininkų, muzikų ir fotografų puoselėjamų vertybių. Išeina už socialinių ir politinių struktūrų ribų. HUF vadovaujasi saviraiškos ir individualumo idėja.

HUF – tai prekės ženklas išeinantis už pagrindinės stiliaus ženklų, kurie lig šiol buvo prieinami „MODIVO”, tendencijos. Šis prekės ženklas premium lyginamas su tokiais gigantais, kaip: Off-White, Supreme, Stüssy arba Vetements. HUF remiasi jį įkvėpusiu riedlenčių sportu, tačiau siūlo tokius fasonus ir raštus, kurie tinka ir vyrams, ir moterims. Viso to pasekmėje nėra pasiūlymo, griežtai skirto tik moterims. Riedlentės DNR įrašytas į HUF ir tai aiškiai matyti kirpime, gatvės stiliaus raštuose arba nuorodose ir bendradarbiavimo ryšiuose. Pirmaisiais įkūrimo metais prekės ženklas nebuvo itin populiarus, veikė tik lokalioje rinkoje. Iš šiandieninės perspektyvos yra žinoma, kad prekės ženklo įkūrėjo stilistė gerokai lenkė tuometinį laiką. Ji dirba nuo daug metų, yra nuosekli, tad ir HUF siekia gatvės stiliaus drabužius siūlančių prekės ženklų viršūnę, kurios veiksmai yra kitų sekami, ne atvirkščiai.

269

HUF dažnai bendradarbiauja su kitais prekių ženklais. Net iš Europos šalių gavėjų (beveik automatiškai atmetančių kolaboracijas su prekės ženklais, žinomais tik JAV) pozicijos, kolaboracijų yra daug ir visos jos yra labai įvairios. Įvardijamos kolaboracijos su Pulp Fiction, G-Shock, Thrasher, Obey, Budweiser, Bode, Real, Spitfire, South Park arba Pink Panther. Be to, bendradarbiaujama su tokiais menininkais, kaip: Snoop Dogg, Phil Frost, Hajime Sorayama, Blondie, Frazetta ar Chief Keef.

Susipažink su HUF prekės ženklo pasiūlymu internetinėje parduotuvėje „MODIVO”!

Tendencijos ir Patarimai
Insta News