Notes du Nord yra skandinaviškas prekių ženklas, kuris įkvėpimo semiasi iš praeities, dabarties, gamtos ir stiprių moterų. Moteriškumas ir stiprybė yra tvirtai įsišakniję šio prekių ženklo DNR. Prekių ženklo dizainerė ir įkūrėja kuria elegantiškus, bet kartu ir neįpareigojančius drabužius moterims, kurios išdrįsta būti kitokios. Susipažinkite su Notes du Nord istorija ir patikrinkite naujausią 2022-ųjų metų pavasario/vasaros kolekciją, kurią jau galite įsigyti MODIVO!
Notes du Nord prekių ženklo šūkis yra „Tu jau esi ypatinga – renkis atitinkamai”. Jo tikslas – įkvėpti moteris visame pasaulyje pabrėžti savo išskirtinumą.
Notes du Nord prekių ženklo istorija
Notes du Nord 2016-aisiais metais Kopenhagoje įkūrė dizainerė ir kūrybos vadovė Sara Sode. Saros kūriniuose susipina art deco stilius ir skandinaviškas griežtumas, todėl kolekcijose rasite ir žavingų suknelių su raukiniais ar pūstomis rankovėmis, ir minimalistinių, trikotažinių drabužių. Dėvėdamos Notes du Nord drabužius tikrai išsiskirsite iš minios, tačiau neatrodysite pernelyg ekstravagantiškai.
Nuotr. iš spaudos
Nuotr. iš spaudos
Nuotr. iš spaudos
Notes du Nord misija – džiuginti moteris drabužiais, kad jos jaustųsi pasitikinčios savimi ir gražios tiek kasdieniame gyvenime, tiek ypatingomis progomis. Kiekviena nauja kolekcija pasižymi kruopščiai apgalvotais modeliais su originaliomis detalėmis, figūrą išryškinančiais kirpimais, spalvomis ir gėlių raštais. Dizainerės mėgstamos gėlės yra šio prekių ženklo vizitinė kortelė. Jų rasite ne tik ant drabužių, bet ir Kopenhagos bei kitų miestų butikuose, prekių ženklo biuruose ir oficialiuose kolekcijų pristatymuose.
Nuotr. iš spaudos
Skandinavijos prekių ženklai daugiausia dėmesio skiria aukštos kokybės drabužiams ir tvariai gamybai. Notes du Nor – ne išimtis. Prekių ženklas gamina drabužius iš taurių, draugiškų gamtai bei ekologiškų medžiagų, tokių kaip ECOVERO™ viskozė, ECONYL®, ekologiškas šilkas ar perdirbtas poliesteris. Prekių ženklas taip pat paskelbė, kad iki 2023-ųjų metų 80% jo kolekcijų bus gaminamos tvariai.
Notes du Nord 2022-ųjų m. pavasario/vasaros sezono kampanija
Notes du Nord iš konkurentų išsiskiria nepavaldžiu laikui grožiu pagrįsta estetika, kuri atsispindi mažose detalėse, moteriškose formose ir subtiliose spalvose. Tačiau jis nepamiršta ir naujausių tendencijų, kurias sumaniai įpina į savo kolekcijas.
Nuotr. iš spaudos
2022-ųjų metų pavasario/vasaros sezonui prekių ženklas siūlo romantiškas, gėlėtas sukneles pūstomis rankovėmis, šilko ir blizgučių derinius, tobulai tinkančius vasaros šventėms, lengvas, languotas sukneles ir nepavaldžią laikui klasiką: odines kelnes, trikotažines sukneles be baltus marškinius su raukiniais. Naujausioje kolekcijoje taip pat rasite figūrą pabrėžiančių maudymosi kostiumėlių, šilkinių skarelių ir šiaudinių skrybėlių.
Nuotr. iš spaudos
Nuotr. iš spaudos
Nuotr. iš spaudos
Notes du Nord – tai prekių ženklas, kuris kuria drabužius, atsižvelgdamas į moterų stiprybę ir patogumą. Todėl asortimente rasite ne tik grakščių ir elegantiškų suknelių, bet ir patogių, madingiausių sezono spalvų sportinių kostiumų.
Nuotr. iš spaudos