IEŠKOTI

Original Marines i Abel&Lula – ką reikia žinoti apie naujus MODIVO prekių ženklus vaikams?

MODIVO asortimente rasite madingų garsiausių prekių ženklų drabužių ne tik suaugusiems, bet ir vaikams. Dedame visas pastangas, kad užtikrintume platų pasirinkimą mūsų jauniausiems klientams, todėl nuolat pildome asortimentą naujais, kruopščiai atrinktais prekių ženklais. Šį kartą – tai Original Marines bei Abel&Lula. Ką verta žinoti apie šiuos du prekių ženklus?

Abel&Lula

Maža mergaitė, dėvinti trumpa balta nėriniuota Abel&Lula suknele pūstomis rankovėmis

Abel&Lula – tai prekių ženklas skirtas tėvams ir vaikams, kurie mėgsta įvairioms šventėms ruoštis kartu. Jo kolekcijos išsiskiria prašmatnia, subtilia ir kosmopolitiška išvaizda. Abel&Lula yra premium kokybės vaikiškų drabužių prekių ženklas, kuriame tradicijos derinamos su šiuolaikiškumu, o inovacijos – su meistriškumu. Prekių ženklas skiria ypatingai daug dėmesio kiekvienai drabužių detalei, o kolekcijos išsiskiria patraukliu dizainu, audinių kokybe ir puikiu apdirbimu. Jei ieškote vaikiškų drabužių ypatingoms progoms, jų tikrai rasite Abel&Lula asortimente.

Original Marines

Mergaitė, dėvinti baltomis trapecijos formos kelnėmis, baltais marškinėliais ir berniukas, dėvintis mėlynais džinsais, dryžuotais marškinėliais ir striuke

Original Marines išgarsėjo paprastais baltais trumparankoviais marškinėliais, kurie, įkūrėjų nuomone, turi būti kiekvieno vaiko drabužinėje. Prekių ženklas neapsiribojo vienu modeliu ir bėgant metams atrado naujus stilius bei užkariavo naujas teritorijas. Kurti naujas vaikiškų drabužių linijas kūrėjus įkvepia faktas, kad kadaise vaikai daugelį metų augo dėvėdami Original Marines gaminius, o dabar šiuos drabužius renkasi savo vaikams, todėl jų istorija tampa prekių ženklo istorija. Balti marškinėliai yra kultinis Original Marines produktas – 1983-1992 metais jų buvo parduota beveik 25 milijonai. Prekių ženklo populiarumą lėmė ir licencijavimo sutartis su Warner Bros. (vis dar galiojanti) dėl Looney Tunes personažų atvaizdavimo. Nuo to laiko jų parduotuvių tinklas labai dinamiškai augo: 505 franšizės ir 65 nuosavos parduotuvės Italijoje bei 140 parduotuvių Europoje, Azijoje ir Afrikoje.

Pagrindinės nuotraukos šaltinis: Spaudai skirta medžiaga

Jums patiko straipsnis? Pasidalinkite!
Insta News