IEŠKOTI

Grąžinimas MODIVO – kaip atlikti jį? Visas procesas žingsnis po žingsnio

2 min.

Vienas didžiausių privalumų ir patogumo garantijų apsiperkant internetinėje parduotuvėje MODIVO yra nemokamas prekių grąžinimas. Galite užsisakyti kelias skirtingas poras ar kelis dydžius ir pasimatavus, palikti tik vieną. Grąžindami netikusias per DPD ar Venipak, nesumokėsite nei cento! Be to, Jums nereikės laukti eilėje pašte. Įsitikinkite patys, koks paprastas ir greitas yra grąžinimas MODIVO.

Neapsisprendimas apsiperkant internetu yra natūralus reiškinys. Todėl dėjome visas pastangas, kad mūsų klientai, būdami namuose, galėtų išsirinkti jiems tinkančius drabužius, avalynę bei aksesuarus.

MODIVO.lt stengiamės įsijausti į visus Jūsų poreikius. Užsakydami prekių ne mažiau nei už 25 € ir apmokėdami užsakymą iš anksto, nepatirsite jokių papildomų išlaidų (daugiau informacijos rasite čia: Pristatymo mokestis). Todėl verta užsakyti daugiau prekių, kad turėtumėte didesnį pasirinkimą. Ypač dėl to, kad dažnai sunku apsispręsti vien iš nuotraukų, atsiliepimų ir aprašymų. Netikusias ar nepatikusias prekes galėsite grąžinti net per 30 dienų nuo užsakymo pristatymo dienos!

Žingsnis nr. 1: užpildykite grąžinimo formą

​​Užpildykite grąžinimo formą, kurią gavote kartu su užsakytomis prekėmis. Įdėkite ją į dėžę su grąžinamu produktu/-ais ir kruopščiai viską supakuokite. Paprasta, tiesa? Jei grąžinimo formos neturite, galite atsisiųsti ją ČIA.

Žingsnis nr. 2: grąžinimo būdai

Atlikti grąžinimą MODIVO yra labai paprasta, nes Jūsų komfortas yra mūsų prioritetas. Svarstote, kaip grąžinti internetu (svetainėje arba programėlėje) įsigytą produktą? Peržiūrėkite galimus grąžinimo būdus:

Užsakymą Jums pristatė DPD kurjerių tarnyba:

Po sėkmingo siuntos pristatymo gausite SMS žinutę ir el. laišką su grąžinimui paštomate skirtu PIN kodu. Supakuokite siuntą taip, kad jos turinys nebūtų pažeistas (už grąžinamų prekių kokybę atsako Klientas) ir vykite su paruošta siunta prie Jums patogiausio DPD paštomato. Atvykę prie jo, suveskite siuntos PIN kodą ir paštomatas atspausdins siuntos lipduką. Tvirtai užklijuokite jį ant didžiausio pakuotės paviršiaus. Nuskaitykite brūkšninį kodą, kuris yra ant siuntos lipduko ir pasirinkite ekrane pakuotės dydį. Jei PIN kodo neturite, sukurti lipduką arba iškviesti kurjerį galite ČIA.

DPD grąžinimo forma

Užsakymą Jums pristatė Venipak kurjerių tarnyba:

Ant paruoštos siuntos priklijuokite gautą kartu su prekėmis etiketę su brūkšniniu kodu (kitą pasilikite sau) ir įdėkite siuntą į artimiausią Venipak paštomatą.

Svarbu!

  • būtinai nuplėškite seną etiketę arba užklijuokite ant jos naująją (priešingu atveju, kurjeris gali nuskaityti seną ir siuntos negausime),
  • grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje su visomis originaliomis etiketėmis. Grąžinamus produktus tinkamai supakuokite – įdėkite juos kartu su užpildyta ir pasirašyta prekių grąžinimo forma į kartoninę dėžę,
  • jei siunčiate daugiau nei vieną siuntą, kiekvienai iš jų sukurkite atskirą siuntimo kodą ir siųskite kaip atskiras siuntas (kiekviena dėžė turi turėti siuntimo etiketę su brūkšniniu kodu, kitu atveju gali pasimesti),
  • nepamirškite, kad į paštomato skyrelį būtina dėti siuntą tik su užklijuotu siuntos lipduku.
Moteris, pakuojanti daiktą į dėžę

Žingsnis nr. 3: siuntos patikrinimas ir lėšų grąžinimas

Grąžinimų skyrius patikrins, ar siuntos turinys atitinka užpildytą grąžinimo formą. Kai grąžinimas bus patvirtintas, gausite iš mūsų informaciją Jūsų nurodytu el. pašto adresu. Sumokėtos lėšos bus grąžintos tokiu pačiu būdu, kuriuo užsakymas buvo apmokėtas:

  • PayPal/PayU – lėšos paprastai grąžinamos per 1-3* dienas nuo grąžinimo patvirtinimo dienos,
  • bankinis pavedimas arba apmokėjimas atsiėmimo momentu – lėšos bus pervestos į grąžinimo formoje nurodytą atsiskaitomąją sąskaitą, dažniausiai per 5* dienas nuo gautos siuntos patikrinimo ir grąžinimo patvirtinimo dienos.

*Išimtiniais atvejais šis laikas gali būti pratęstas iki 14 dienų.

Moteris, laikanti rankoje telefoną
Grąžinti prekes MODIVO yra labai paprasta!

Daugiau informacijos apie grąžinimus rasite MODIVO svetainės skiltyje „Prekių grąžinimas„.

Kaip pakeisti prekes?

Keitimo (tiesiogine ta žodžio prasme) mūsų internetinėje parduotuvėje nėra. Grąžinkite mums nesėkmingai įsigytas prekes ir užsisakykite naujas.

Ką daryti, jei išmečiau MODIVO dėžę? Ar galiu išsiųsti prekes kitoje dėžėje?

Produktus išsiųsti mums galite bet kokioje dėžėje, tačiau įsitikinkite, kad neliko ant jos senų, nebegaliojančių siuntimo etikečių. Taip svarbu, kad produktus grąžintumėte mums jų originaliuose įpakavimuose.

Ar galima atgauti pinigus grynaisiais?

Ne, tokios galimybės neturime. Jei už prekes mokėjote bankiniu pavedimu arba jų atsiėmimo momentu, lėšos bus pervestos į grąžinimo formoje nurodytą banko sąskaitą, o jei mokėjote, naudodamiesi PayU (mokėjimo kortele) arba PayPal, lėšos bus grąžintos per tas pačias mokėjimo sistemas.

Ar galima grąžinti prekę su defektu?

Jei gavote prekę su defektu, turite pateikti skundą. Daugiau informacijos, kaip tai padaryti, rasite svetainėje: https://modivo.lt/b/garantija

Perskaitykite ir straipsnius apie 2023/2024 m. mados tendencijas:

Madingos moteriškos striukės 2023/24-ųjų rudeniui ir žiemai >>>

Mada vyrams: svarbiausios 2023/2024-ųjų rudens-žiemos sezono mados tendencijos >>>

Madingos spalvos 2023/2024-ųjų rudens-žiemos sezonui – šie atspalviai dominuos ateinančio sezono tendencijose >>>

Tendencijos ir Patarimai
Insta News