VIDURIO SEZONO IŠPARDAVIMAS! Pirkite TOP produktus dar mažesnėmis kainomis. TIKRINTI
IEŠKOTI

5 dalykai, kuriuos reikia žinoti apie prekių ženklą Tommy Hilfiger – amerikietiškojo preppy stiliaus ikoną

2 min.

Tommy Hilfiger yra vienas iš pirmaujančių Amerikos PREMIUM kokybės prekių ženklų. Jo skiriamieji ženklai – trys logotipe pavaizduotos spalvos: balta, raudona ir tamsiai mėlyna, bei kolekcijos, įkvėptos prestižinių Ivy League universitetų drabužių. Būtent dėl jų Tommy Hilfiger tapo preppy stiliaus, t. y. sportiškos elegancijos, etalonu. Ką rasite prekių ženklo asortimente ir kaip nustatyti, ar drabužiai su prekių ženklo logotipu yra originalūs? Tai sužinosite perskaitę toliau pateiktą straipsnį.

Kultiniai Tommy Hilfiger džemperiai, laikrodžiai ir rankinės yra mėgiami viso pasaulio įžymybių ir nuomonės formuotojų. Sužinokite daugiau apie šio amerikietiško prekių ženklo istoriją, asortimentą bei išmokite tarti jo pavadinimą.

MSS

Tommy Hilfiger – airių kilmės amerikiečių dizaineris, kuris būdamas vos 20-ies atidarė savo pirmąją parduotuvę People’s Place. Ši vieta buvo labai populiari, tačiau dėl rinkos pokyčių po kelerių metų teko ją uždaryti ir Tommy persikėlė į Niujorką. 1985 m., padedamas verslininko Mohano Murjani, jis įkūrė savo vardo prekių ženklą. Hilfigeris norėjo, kad klasikinė elitinė amerikiečių mada įgautų daugiau spalvų ir taptų šiuolaikiškesnė, todėl jo pirmąją kolekciją sudarė šiuolaikiški marškiniai, chinos kelnės bei preppy stiliaus elementai.

Moteris, dėvinti baltą suknelę ir baltus laisvalaikio batus

Tommy Hilfiger kolekcijoms būdingas patogumo ir klasikinio dizaino derinys su prabangos prieskoniu. Drabužių siluetus įkvėpė tokios sporto šakos, kaip tenisas, golfas, skvošas ir buriavimas, o Tommy Hilfiger polo marškinėliai bei džemperiai greitai tapo kultiniais. Šiandien prekių ženklo asortimentas yra labai platus. Fizinėse ir internetinėse parduotuvėse rasite batų, striukių, rankinių ir kitų drabužių bei aksesuarų, pažymėtų Tommy Hilfiger logotipu.

Daugelis žmonių svarsto, kaip taisyklingai tarti Tommy Hilfiger prekių ženklo pavadinimą, kuris iš pirmo žvilgsnio atrodo labai sudėtingas. Čia nėra nieko sudėtingo, o dizainerio vardą reikia tarti tiksliai taip, kaip jis parašytas, akcentuojant pirmąjį skiemenį – TOMI HIL-FI-GER.

Jus gali sudominti: Amerikietiški drabužių prekių ženklai ir avangardinis NYC stilius >>>

Moteris, dėvinti juodą Tommy Hilfiger džemperį

Kaip dažnai nutinka su gerai žinomais aukščiausios kokybės prekių ženklais, nesąžiningi pardavėjai nori iš jų pasipelnyti parduodami klastotes. Kaip atskirti Tommy Hilfiger klastotę nuo originalo? Pirmasis įspėjamasis ženklas – tai ypač maža kaina. Jei ieškote Tommy Hilfiger striukės ar laikrodžio, atkreipkite dėmesį į taikomas nuolaidas – jos niekada nebus super didelės, pavyzdžiui iki -90%. Kokybiški produktai yra brangūs, todėl nesitikėkite tokių didelių nuolaidų.

Kitas žingsnis – atidžiai patikrinkite produkto logotipą. Autentiškas logotipas turi būti idealios stačiakampio formos ir kruopščiai apsiūtas. Padirbti logotipai yra kitokios formos, su kyšančiais siūlais ir (dažnai) rašybos klaidomis prekių ženklo pavadinime. Paskutinis būdas, kaip įsitikinti, kad norimas įsigyti produktas yra originalus – patikrinti serijos numerį. Jei kodas ant vidinės ir kartoninės etiketės sutampa, tikėtina, kad tai yra originalus produktas. Būtinai apsipirkinėkite patikrintose internetinėse parduotuvėse, kurios tiesiogiai dirba su aukščiausios kokybės prekių ženklais arba oficialiais jų atstovais. MODIVO rasite tik originalius PREMIUM kokybės prekių ženklų iš viso pasaulio drabužius bei aksesuarus.

Tommy Jeans yra vienas iš Tommy Hilfiger dukterinių prekių ženklų, sukurtas siekiant patenkinti tūkstantmečio (angl. millennials) ir Z kartų poreikius. Iki 2018 m. prekių ženklas vadinosi Hilfiger Denim. Vienintelis skirtumas tarp šių dviejų prekių ženklų – produktų asortimentas. Tommy Jeans asortimente rasite daugiau laisvalaikio stiliaus drabužių, pavyzdžiui, džemperių su logotipu, džinsų, striukių, sijonų bei įvairių aksesuarų – kepurių su snapeliu, diržų, piniginių ir kuprinių.

Moteris, dėvinti juodą Tommy Jeans suknelę

Stulbinamą prekių ženklo sėkmę lėmė ne tik išskirtinės drabužių kolekcijos, bet ir reklaminės kampanijos su žvaigždėmis. Snoop Dogg, Zendaya, Leonardo DiCaprio, Beyoncé – visi jie reklamavo prekių ženklą Tommy Hilfiger. 2015 m. Tommy pradėjo bendradarbiauti su supermodeliu ir nuomonės formuotoja Gigi Hadid, kuri greitai tapo prekių ženklo ambasadore, o po metų kartu su Tommy Hilfiger sukūrė savo kolekciją.

Gigi Hadid, Bella Hadid ir Tommy Hilfiger
Nuotrauka: Kevin Mazur via Getty Images

Jus gali sudominti: Old money style – kas tai ir kaip panaudoti jį įvaizdžiuose? >>>

Pagrindinės nuotraukos šaltinis: Randy Brooke via Getty Images

 

Tendencijos ir Patarimai
Insta News