MODIVO rūpinasi, kad kruopščiai atrinktų prekių ženklų sąrašą nuolat papildytų nauji, besivystantys ir įdomūs gamintojai iš viso pasaulio. Liepos mėnesį vyrams skirtą asortimentą papildė produktai iš Urban Classics ir Kaotiko kolekcijų. Skaitykite toliau ir sužinokite, kuo jie išsiskiria iš kitų prekių ženklų.
Urban Classic – spalvingi baziniai gatvės stiliaus drabužiai
Prekių ženklas Urban Classics į gatvės stiliaus aprangos pasaulį įžengė 2005 metais ir nuo to laiko užima svarbią vietą mados industrijoje. Urban Classics pasižymi didele produktų įvairove, tačiau turi vieną bendrą vardiklį – miesto stilių. Prekių ženklo asortimente rasite paprastų formų marškinėlių, džemperių su gobtuvu, koledžo stiliaus striukių, sportinių kelnių ir marškinių.
Nuotr. iš spaudos
Nepakartojama prekių ženklo urbanistinė atmosfera pasižymi paprastais kirpimais, kuriuos paryškina color blocking. Urban Classics – tai išraiškingas dizainas. Ne tiek svarbus pats ženklas, kiek unikalus jo stilius – klasikiniai modeliai, kurie niekada neišeina iš mados. Dizaineriai daugiausia dėmesio skiria gatvės stiliaus kirpimams, kruopščiai parinktoms spalvoms, audiniams bei aukščiausiai pagaminimo kokybei. Be prieš tai minėtų drabužių, kolekcijose rasite įvairių aksesuarų, pavyzdžiui, kepurių, šalikų, pirštinių, diržų, sportinių krepšių ir kojinių.
Nuotr. iš spaudos
Prekių ženklas Urban Classics siūlo visą spektrą vyriškų drabužių! Pagrindinius drabužius, pavyzdžiui, marškinėlius, galite rinktis ne tik iš plačios 24 spalvų paletės, bet ir iš įvairių modelių, pavyzdžiui, ilgomis rankovėmis, marškinėlių su kišenėmis, trumpomis rankovėmis, apvalia ar V formos iškirpte.
Kaotiko – ispaniškas gatvės stilius
Kaotiko prekių ženklas buvo įkurtas 1999 m. Barselonoje kaip atsakas į žmonių, kuriems drabužiai yra daugiau nei drabužiai, o gyvenimo būdas, poreikius. Prekių ženklo dizainas yra įkvėptas Ispanijos gatvių, o jo asortimentas pagrinde skirtas Z kartai ir 15-30 metų žmonėms.
Nuotr. iš spaudos
Kaotiko džemperius ir marškinėlius puošia taro kortų iliustracijos, planetų atvaizdai ir kiti astronominiai piešiniai. Prekių ženklo įkūrėjai skatina atsakingą vartojimą, todėl pagrindinis jų tikslas – didinti tvariai gaunamų medžiagų kiekį ir palaikyti vietinę gamybą.
Nuotr. iš spaudos
Pagrindinės nuotraukos šaltinis: Spaudai skirta medžiaga