Gauk net 25€ nuolaidą krepšeliui! Pasiruošk vėsiems orams TIKRINTI
IEŠKOTI

5 dalykai, kuriuos reikia žinoti apie prekių ženklą Guess – brolių Marciano imperiją

3 min.

Legendinio Holivudo spindesio ir prancūziško prašmatnumo derinys – tai, pasak amerikiečių prekių ženklo Guess dizainerių, yra raktas į sėkmę. Guess istorija daugeliui užgniaužia kvapą, seksualios reklamos kampanijos prikausto dėmesį, o drabužiai jau daugiau nei 40 metų džiugina ištikimiausius gerbėjus. Nors prekių ženklas išgarsėjo dėl figūrą aptempiančių džinsų gamybos, šiandien jo asortimentas yra kur kas platesnis. Toliau rasite visą įdomiausią informaciją apie Guess istoriją, prekių ženklo asortimento aprašymą bei įkvėpimo įvaizdžiams.

Šiandien GUESS turi daugiau nei 1500 parduotuvių visame pasaulyje ir siūlo kolekcijas vyrams, moterims ir vaikams, taip pat platų aksesuarų asortimentą – nuo papuošalų, kvepalų, akinių ir laikrodžių iki aukštos kokybės batų ir rankinių.

Guess prekių ženklo istorija prasidėjo 1981-aisiais metais. Keturi broliai Marciano, kilę iš Pietų Prancūzijos, tiesiog įsimylėjo Los Andželą šeimos atostogų metu ir nusprendė čia apsigyventi. Prekių ženklo pavadinimą įkvėpė reklaminis šūkis, kurį broliai kasdien matydavo pakeliui į darbą: „Atspėkite, kas yra mūsų naujajame Big Mac” (ang. Guess what’s in our new Big Mac?)? Žodis guess (liet. (at)spėti) jiems taip įstrigo į atmintį, kad neužilgo jie taip pavadino savo būsimąją imperiją.

Moteris, dėvintis melsvus Guess drabužius

Įsimylėję Ameriką, broliai sukūrė revoliucinį produktą, kuriuo išgarsėjo prekių ženklas: aptemptus, nutrintus džinsus su trimis užtrauktukais, kuriuos pavadino Marilyn Jean. Nepaisant to, kad išplautas, nutrintas denimas visai nepriminė tipinio prancūziško stiliaus, broliai Marciano taip stipriai pajuto amerikietišką vibe`ą, kad patys ėmėsi kurti panašų dizainą ir išsiuntė po džinsų porą bei ranka rašytą raštelį kelioms universalinėms parduotuvėms. Bloomingdales įsimylėjo šiuos džinsus ir užsakė 24 poras. Išskirtinis, seksualaus kirpimo modelis buvo išparduotas vos per kelias valandas.

Pirmaisiais veiklos metais Jungtinėse Amerikos Valstijose Guess produktai atsirado visose didžiausiose universalinėse parduotuvėse, įskaitant Bergdorf Goodman, Bonwit Teller, Neiman Marcus ir Saks Fifth Avenue. Tuo metu, kai džinsai buvo pagrindiniu amerikiečių garderobo elementu, Guess suteikė šiam drabužiui madingesnį ir seksualesnį atspalvį, kurį, ko gero, galėjo pasiekti tik prancūzai.

Guess reklamos stiliaus koncepcija kilo jauniausiam iš brolių Marciano – Paului. Jo kampanijose buvo siekiama perteikti klasikinį Holivudo spindesį ir parodyti jaunas, šiuolaikiškas moteris, kurios atspindi šiek tiek provokuojančią prekių ženklo dvasią. Pirmoji “Guess mergina” buvo plačiajai visuomenei nežinomas prancūzų modelis Estelle Lefebure. Jos įpėdinės buvo Claudia Schiffer, Carré Otis, Eva Herzigova, Laetitia Casta, Naomi Campbell, Anna Nicole Smith, Paris Hilton ir Carla Bruni, kuriai tuo metu buvo 16 metų.

Reklamos kampanijoms prekių ženklas samdė tiek žinomus fotografus, pavyzdžiui, Ellen Von Unwerth, tiek mažiau žinomus, pavyzdžiui, studentę Daniela Federici, kurią 1992 m. Paulas Marciano pakvietė nufotografuoti Anna Nicole Smith. Wayne Maser, Herb Ritts, Dewey Nicks, Raphael Mazzucco ir Pablo Alfaro taip pat prisidėjo prie daugiau nei trijų įspūdingų prekių ženklo fotografijų dešimtmečių.

Nepriklausomai nuo to, ar reklama spalvota, ar nespalvota, Guess stilius atpažįstamas iš karto – patrauklūs žmonės įkvepiančiame fone, sukuriantys istoriją, kurios pabaigą žiūrovai gali sugalvoti patys. Be to, daugelis Guess reklamose vaizduojamų merginų yra apvalesnės už modelius, kuriuos paprastai matome reklamose.

Pirmasis revoliucinis produktas, nuo kurio prasidėjo Guess istorija ir kuris tapo prekių ženklo įvaizdžio dalimi, yra džinsai. Guess džinsų siluetas dvelkia moteriškumu ir seksualumu. Laikui bėgant ir augant šio amerikietiško prekių ženklo populiarumui, jo įkūrėjai asortimentą papildė rankinėmis, batais ir aksesuarais, įskaitant madingus laikrodžius, kuriuos pamėgo ir moterys, ir vyrai.

Guess užkariavo ne tik Naomi Campbell, Adriana Lima ir Claudia Schiffer širdis, bet ir tūkstančių kitų gerbėjų. Šiandien šis prekių ženklas siūlo platų drabužių vyrams ir moterims asortimentą. Ypatingo dėmesio sulaukia Guess suknelės, kurios traukia gerbėjus dėl savo įvairovės. Tinkamų sau drabužių ras tiek patogumą ir miesto stilių mėgstančios moterys, romantiškų ir subtilių raukinukų gerbėjos, tiek maištininkės, mėgstančios odines detales ir roko stilių.

Moteris, dėvinti baltą Guess suknelę

Tipišką amerikietišką stilių atspindinčius Guess prekių ženklo drabužius, avalynę ir aksesuarus galima lengvai pritaikyti įvairioms progoms. Toliau rasite keletą pavyzdžių su MODIVO asortimente esančiais Guess produktais.

Guess prekių ženklas dažniausiai asocijuojasi su įvairių kirpimų šviesiais, nutrintais, figūrą pabrėžiančiais džinsais. Šių kelnių derinys su baltu megztiniu palaidine ir aukštakulniais yra nepavaldus laikui, todėl visada atrodysite nepriekaištingai.

Moteris, dėvinti baltą Guess megztinį

Guess logotipas yra gerai atpažįstamas visuomenėje, todėl jis dažnai sutinkamas ant prekių ženklo marškinėlių bei džemperių. Jis būna papuoštas blizgučiais, cirkonio kristalais, spalvingas arba vaizduojamas originalus. Kaip dėvėti Guess džemperius su tokiu ryškiu logotipu? Tai paprasta: venkite derinti juos su kitais drabužiais su ryškiu logotipu, rinkitės neutralią aprangą.

Moteris, dėvinti juodą Guess džemperį

Guess taip pat siūlo paprastus, vienspalvius drabužius, tačiau visada su šiam prekių ženklui būdingu seksualiu akcentu. Pavyzdžiui, toliau pateiktoje nuotraukoje yra pavaizduotas derinys su trikotažine Guess suknele, tačiau jis yra trumpesnė, nei įprasta, ir turi neįprastų iškarpų. Būtent tokie elementai apibrėžia brolių Marciano prekių ženklą.

Moteris, dėvinti trikotažinę Guess suknelę

Išpopuliarėjęs prekių ženklo Guess logotipas ir nepriekaištinga gaminių kokybė ne tik atnešė šiam prekių ženklui didelę šlovę. Bėgant metams buvo sukurta daugybė tobulų klastočių. Kaip atpažinti Guess padirbinius? Prieš pirkdami daiktą, būtinai, naudodami produkto kodą paieškokite šio modelio gamintojo svetainėje. Padirbtos Guess rankinės ar batai gali atrodyti beveik identiškai originalams. Atkreipkite dėmesį į produktų kainas, kurios dažnai būna žymiai mažesnės, todėl ir jų kokybė yra gerokai prastesnė. Pirkite iš patikrintų parduotuvių, pavyzdžiui, MODIVO, kurios garantuoja produktų autentiškumą.

Pagrindinės nuotraukos šaltinis: Photo by Vanni Bassetti/Getty Images

 

Tendencijos ir Patarimai
Insta News